Friday, June 29, 2007

Dag 5 - Fredag

Imorse fick jag syn på en skylt i garderoben där rumspriset var angivet; 82500 Forint (= 3300 SEK) och jag höll på att sätta i halsen, som tur var hade Ericsson något specialavtal så vi betalade inte ens i närheten av den summan, men i alla fall!

Idag skall vi hemåt så det finns inte så mycket mer att skriva om. Vi har precis ätit lunch och jag åt Ungersk Gulash (mums) till förrätt och någon sorts stekt kyckling med någon ost/blomkålsröra på, väldigt gott det med. Det har blivit en hel del kyckling här på Ericsson, men jag klagar inte, det har varit väldigt bra kvalité på i princip all mat här.

Efter lunchrasten skall vi köra ett kortare pass och sen ta en taxi ut till flygplatsen. Vi har tre timmar att slå ihjäl på Kastrup men vi går nog in i Daniels VIP-lounge och hänger tror jag. Hemma är jag inte förrens sent, 23:45 i Linköping och jag har beställt en taxi hem så det blir väl tidigast 00:30 hemma antar jag.

Det har varit en väldigt rolig resa men det känns också skönt att åka hem nu. Vi har sett de grejer vi ville hinna med och nu längtar både jag och Daniel att komma hem till våra kära. So long allihopa, detta avslutar denna bloggen! //Oskar

1 comment:

c_milla said...

Äntligen är du på väg hem till mig och det var väl verkligen tur att du inte betalar för det där rummet. Puss puss min älskling.
P.S. Räknar ner timmarna